سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیاده تا عرش
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89 شهریور 11 توسط فاطمه ایمانی | نظر

کلام استاد شهید مطهری درباره فلسطین :
والله و بالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم . به خدا قسم مسئولیت داریم . به خدا قسم ما غافل هستیم . و الله قضیه‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است ، این قضیه است . داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده ، این قضیه است . اگر می‏خواهیم‏ به خودمان ارزش بدهیم ، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم ، باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید ، می‏گفت چه شعاری بدهید ؟ آیا می‏گفت بخوانید : " نوجوان اکبر من" یا می‏گفت بگویید : " زینب مضطرم الوداع ، الوداع " ؟! ...

اگر حسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است. شمر هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمر امروز را بشناس...

امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان بخورد. هی دروغ در مغز ما کردند که‏ آقا این یک مسئله داخلی است. مربوط به عرب و اسرائیل است.





طبقه بندی: امام حسین علیه السلام،  اسرائیل،  فلسطین،  شهید مطهری
نوشته شده در تاریخ شنبه 87 دی 14 توسط فاطمه ایمانی | نظر

به قول آقای حایری :

حسینی بودن یعنی همیشه وسط میدان باقی ماندن و غیرت و عزت و ولایت و آخرت را چسبیدن ، ولو به قیمت از دست دادن همه آنچه که شما با آرزویش شبها می خوابید و صبحها به عشقش بلند می شوید.

.... و رمز این مقاومت همان"هیهات من الذّله" ،مهمترین پیام محرم و اعتقاد قلبی حزب الله است...

آنهایی که از غزه دورند !





طبقه بندی: فلسطین ، مقاومت ، حسینی بودن ، حزب الله ، عزّت ، ولایت ، آرزو
نوشته شده در تاریخ جمعه 87 دی 13 توسط فاطمه ایمانی | نظر

اُف بر سران بی غیرت عرب!

نفرین بر شما بی غیرتان روباه صفت! شرمتان باد که نام مسلمان را بر خود گذاشتید. ننگ بر شما !

 

 

مدعیان دفاع از حقوق بشر کجایند؟!!





طبقه بندی: غزّه ، فلسطین ، خون ، شهادت ، اسرائیل ، صهیونیسم ، سران بی غیرت
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86 بهمن 7 توسط فاطمه ایمانی | نظر
  عقاید یهود در کتاب تِلمود:

تورات ( عهد عتیقی ) که اکنون در دست یهودیان است، آن تورات اصلی نیست. بلکه تورات فعلی نوشته بعضی از دانشمندان یهودی است.

بر همین تورات شرح ها و تفسیرهای گوناگونی نوشتند که این شرح ها را خاخام ( یوخاس در سال 1500 م ) جمع آوری کرد و چند کتاب دیگری که بین سال های ( 230 – 500 م ) نوشته شده بود به آنها افزود و نام آن را تلمود ( یعنی تعلیم و دیانت یهود ) گذاشت. این کتاب نزد یهودیان بسیار مقدس و در ردیف تورات قرار دارد.

حتی گرافت می گوید: « بدانید که گفتار خاخام از گفتار پیامبر بالاتر است.» ( الکنز المرصود فی قواعد الیهود – ص 33 )

به قسمتی ازافکار یهود در تلمود توجه نمایید:

1- خداوند از آنکه یهود را به چنین حالی گذاشته است سخت پشیمان است، به طوری که هر روز به صورت خود لطمه می زند و زار زار گریه می کند. گاهی از چشمانش دو قطره اشک به دریا می چکد، و آنچنان صدا می کند که تمام اهل جهان آن را می شنوند و آب های دریا به تلاطم می افتد و زمین به لرزه در می آید.

2- هرگز خداوند از کار های ابلهانه و غضب و دروغ برکنار نیست.

3- قسمتی از شیاطین از فرزندان آدم هستند. آدم زنی داشت از شیاطین به نام لیلیث که مدت 130 سال همسر آدم بود و شیاطین از نسل او متولد شدند. حواء در این مدت 130 سال جز شیطان نزائید زیرا او هم همسر یکی از شیاطین شده بود.

4- ارواح یهود از ارواح دیگران افضل است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند است، همچنان که فرزند جزء پدرش می باشد. و روح های یهود نزد خداوند عزیزتر است، زیرا ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

5- نطفه غیر یهود مثل نطفه بقیّه حیوانات است.

6- بهشت مخصوص یهود است، و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی شود. ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و در آنجا فایده ای جز گریه و زاری عاید آنها نمی گردد، زیرا زمینش از گل و بسیار تاریک و بدبو است.

7- بر یهودیان لازم است که املاک دیگران را خریداری کنند تا آنها صاحب مِلک نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد.

8- پیش از آنکه یهود نفوذ و سلطه کامل خود را به دست آورد لازم است جنگ جهانی بر پا شود، دو ثلث بشر نابود شوند. در این وقت، مدت هفت سال یهود اسلحه های جنگ را خواهند سوزانید و در این وقت است که دندان های دشمنان بنی اسرائیل بیست و دو ذرع خارج از دهانشان بیرون خواهد آمد.

9- هنگامی که مسیح حقیقی پا به عرصه وجود گذارد، یهود آنقدر ثروت و مال خواهد داشت که کلید صندوق هایشان را سیصد الاغ نمی تواند حمل کند.

10-کشتن مسیحی از واجبات مذهبی ما است و پیمان بستن با او، یهودی را ملتزم به اداء نمی کند.

11- رؤسای مذهب مسیحیان و هر که دشمن یهود است باید در هر روزی سه مرتبه لعن کرد.

12- کلیساهای مسیحیان که در آن سگ های آدم نما به صدا در می آیند به منزله زباله خانه است.

13- اسرائیلی در نزد خداوند از فرشتگان محبوبیت بیشتری دارند و از اعتبار زیاد تری برخوردار می باشند.

14- اگر یک نفر غیر یهودی، یک یهودی را بزند مثل آن است که به عزت الهیه جسارت کرده است، و جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید او را کشت.

15- اگر یهودیان نبودند، برکت از روی زمین برداشته می شد و آفتاب ظاهر نمی شد و باران نمی بارید.

16- سگ افضل از غیر یهودی است زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد ولی نان دادن به اجنبی و غیر یهودی حرام است.

17- ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید.

18- غیر یهودی هر چند نیکوکار و صالح باشد باید او را به قتل رساند و حرام است غیر یهودی را نجات بدهید.

19- تعدی و تجاوز به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد، زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست.

20- یهودی حق دارد زن های غیر مؤمنه را به زور برباید و زنا و لواط به غیر یهودی عقاب و کیفری ندارد.

21- هر گاه یک نفر یهودی جلوی زن خود با زنی زنا کند، زن او حق ندارد مانع او شود یا بر علیه او شکایت کند.

22- قسم دروغ خوردن جایز است مخصوصاً در معاملات با غیر یهود.

23- ما ملت برگزیده خداوند هستیم بر همین اساس خداوند برای ما حیوانات انسانی خلق کرده، زیرا می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکی حیوانات غیر ناطقه و بی شعور مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان. و برای آنکه بتوانیم از همه آنها سواری بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است.

یهود، دشمن بشریت

از آنچه بیان شد، افکار خطرناک یهود روشن شد، و اگر اسرائیل با این عقاید باطل باقی بماند، جهان روی آرامش را نخواهد دید. این فقط گوشه ای از عقاید باطل این قوم است که ذکر شد. با دانستن این عقاید دیگر نباید از جنایات وحشتناکی که آنها مرتکب می شوند تعجب نمود.

کشتن زنان و کودکان بی دفاع، بیرون کردن مسلمانان و مسیحیان از سرزمینهایشان با زور گلوله، جنایات هولناکی که قلم از نوشتن آنها شرم دارد همه و همه جزو اعتقادات و باور های باطل این قوم خبیث می باشد.

قرآن کریم این قوم را مورد مذمت قرار داده است تا جایی که پیامبران الهی این مردم لجوج را مورد لعنت قرار دادند.

ü بدترین دشمن مؤمنان:

« لَتَجِدَنَّ اَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنوا الیَهودَ و الّذینَ اَشرَکوا... » ( مائده / آیه 82 )

ü قومی پیمان شکن و تغییر دهنده کتاب های آسمانی:

« فَبِما نَقضِهِم میثاقَهُم لَعَنّاهُم و جَعَلنا قُلوبَهم قاسِیَةً یُحَرِّفونَ الکَلِمَ عَن مَواضعه و نَسُوا حظّاً مِمّا ذُکِّروا بِهِ وَ لا تَزالُ تَطَّلِعُ عَلی خائِنَةٍ مِنهُم اِلّا قَلیلاً مِنهُم. » ( مائده / آیه 13 و مانند آن آیه 41 )

چون یهودیان پیمان خود را شکستند ما آنها را از رحمت خویش دور ساختیم و دلهایشان را سخت و سنگین نمودیم. آنها کلمات الهی را تحریف می کنند و از محل و مسیر آن بیرون می برند و قسمت های قابل ملاحظه ای از آنچه به آنها گفته شده بود به دست فراموشی سپردند. هر روز به خیانت تازه و جدید ار آنها پی می بریم مگر دسته ای اندک از آنها که از جنایت برکنارند.

ü نسبت دهندگان دروغ به خداوند:

« وَ قالَتِ الیَهودُ یَدُ اللهِ مَغلولَةٌ غُلَّت اَیدیهِم وَ لُعِنُوا بِما قالوا بَل یَداهُ مَبسوطَتان یُنفِقُ کَیفَ یَشاء... » ( مائده / 64 و نیز بقره / 59، 75، 79 )

( برخی ) یهودیان گفتند دست خدا به زنجیر بسته شده ( خداوند در پاسخ این تهمت و عقیده باطل فرمود ) دست یهود در زنجیر باد، و به خاطر این سخن ناروا از رحمت خدا دور شوند. ( نه تنها دست خدا بسته نیست ) بلکه هر دو دست خدا گشاده و باز است و هر طور بخواهد و به هر کس بخواهد می بخشد. ( دو دست خداوند کنایه از قدرت خداوند است. )

از آیاتی که بیان شد معلوم می شود که برخی یهودیان برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری می زنند. اگر چه لازمه آن تغییر کتب آسمانی و تهمت زدن و دروغ بستن به خداوند و کشتن پیامبران باشد. با قومی که چنین افکار پلیدی دارند نمی توان کنار آمد. تنها راه نجات مردم دنیا و محفوظ ماندن احکام الهی و کتب آسمانی، نابودی چنین افکاری در جهان است.

و اگر امام خمینی ( قدس سره شریف ) بر محو و نابودی رژیم غاصب اسرائیل اصرار و تأکید داشتند به خاطر آن بود که آن حکیم فرزانه از روحیات و عقاید باطل این رژیم اطلاع کامل داشتند.

دیدگاه امام خمینی درباره اسرائیل:

1- اسرائیل باید از بین برود.

2- اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. ( صحیفه نور – جلد 17 – ص 14 )

3- اسرائیل دشمن بشریت است. (همان – جلد 11 – ص 192 )

4- بر مسلمین و بر دولت های اسلامی است که با هم متحد شوند و این جرثومه فساد ( اسرائیل ) را از بن و بیخ بر کنند. ( همان – جلد 6 – ص 50 )

5- سران کشور های اسلامی باید توجه داشته باشند که این جرثومه فساد ( اسرائیل ) را که در قلب کشورهای اسلامی گماشته اند، تنها برای سرکوبی ملت عرب نمی باشد، بلکه خطر و ضرر آن متوجه همه خاورمیانه است. نقشه استبداد و سیطره صهیونیسم بر دنیای اسلام و استعمار بیشتر سرزمین های زرخیز و منابع سرشار کشور های اسلامی می باشد. و فقط با فداکاری، پایداری و اتحاد دولت های اسلامی می توان از شر این کابوس سیاه استعمار رهایی یافت.

( همان – جلد 1 – ص 209 )




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86 بهمن 7 توسط فاطمه ایمانی | نظر

بچه که بودم شنیدم حضرت امام خمینی رحمة الله علیه گفته اند اگر هر کدام از ما مسلمانان یک سطل آب بر سر اسرائیل خالی کنیم، اسرائیل را آب می برد و نابود می شود. آن موقع هر چه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. با خودم می گفتم آخه مگه میشه هر کدوم از ما یک سطل آب خالی کنیم و اسرائیل با این همه سلاح و امکانات شکست بخوره؟!

بزرگتر که شدم تازه منظور امام از این سخن ارزشمند را فهمیدم، منظور امام اتحاد ما مسلمانان و همدردی با برادران دینی مان در فلسطین بود. ماشاء الله تعداد کل مسلمانان در جهان اونقدر هست که اگه با هم متحد بشوند، بتوانند از شرّ این دیو خلاص بشوند. دیوی که فقط ظاهرش قدرتمند است و جنگ سی و سه روزه لبنان ثابت کرد که اسرائیل در برابر ایمان قوی و اتحاد مسلمانان هیچ قدرتی ندارد و شکست خورده و ذلیل است.

وقتی می بینم که برخی از سران عرب فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستند و حاضرند برای رسیدن به مطامع خودشون از روی خون برادران دینی خود رد شوند، بیشتر به سخن حضرت امام خمینی رحمة الله علیه پی می برم.

تا زمانی که ما مسلمانان از حال هم پیمانان و هم دینانمان غافلیم، اسرائیل به جنایات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.

چگونه است که سردمداران دفاع از حقوق بشر کشته شدن زنان و کودکان بیگناه در فلسطین را می بیند ، محاصره آنها به گونه ای که از رساندن غذا و مواد بهداشتی به آنها جلوگیری می شود را می بینند در حالیکه سکوت اختیار می کنند و می گویند کاری از دست ما بر نمی آید، و بعضی دیگر ویران کردن خانه های فلسطینیان و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناهش را حق مسلّم اسرائیل غاصب می دانند؟!

پ.ن:

1. اگه می خواهید اطلاعاتی درباره افکار خطرناک دشمن قسم خورده اسلام اسرائیل غاصب پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

2. این هم لینک دوستانی که به موضوع فلسطین پرداخته اند:

از کربلا تا غزه ــ امروز غزه کربلاست ــ نزن جلّاد ــ نوار غزه زندانی به وسعت یک سرزمین ــ علمای بزگوار جهان اسلام !!! ــ جای این گلوله اینجا نیست ... .




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 86 تیر 21 توسط فاطمه ایمانی | نظر

در پست قبلی عقیده یهود در مورد اشغال فلسطین بیان شد. اکنون به نقد این عقیده می پردازیم:

اگر فرض کنیم وعده بازگشت ‏به سرزمین موعود، کلام وحى باشد، آن به معناى سرزمین جغرافیایى نیست، بلکه اعاده صهیون به یهود اشاره به انعقاد نوعى پیمان با خداوند است . لذا به نظر مى‏رسد فلسطین هیچ‏گاه سرزمین موعود یهودى نبوده است .

شاید به همین دلیل مجمع اصلاح یهودیت در سال 1264 ش/1885 م اعلام نمود که ا نتظار بازگشت ‏به فلسطین را ندارد، یا برخى از آنان گفته‏اند: آمریکا و آلمان، صهیون یهودیان است . البته حذف کلمه صهیون در ادعیه مذهبى نیز نشان از بى‏پایگى این عقیده دارد که صهیون در فلسطین است . (1)

بنابراین، ادعاى صهیونیسم مبنى بر این ‏که صهیون در فلسطین است، درست نیست؛ زیرا صهیونیست‏ها در اواخر قرن سیزده شمسى/ اوایل قرن بیستم میلادى، فلسطین را پس از بررسى و رد مناطقى چون سورینام، کنیا، اوگاندا، قبرس، موزامبیک، آرژانتین، کنگو، آنگولا، طرابلس (لیبى) و صحراى سینا (2) به عنوان مکانى براى تاسیس حکومت ‏یهود برگزیده‏اند .

نتیجه این‏که صهیونیسم، جریانى غیر دینى است، صهیونیست ها حتى به اندازه یهودیان در اندیشه فلسطین نبوده‏اند و این واقعیت که صهیون براى صهیونیست ‏ها مهم نیست، با اعتراف لئوپنسکر( Leopinsker) ، صهیونیست مشهور به این‏که « ما فقط به قطعه زمینى نیاز داریم که . . . اعتقاد به خدا و کتاب مقدس . . . را به آن جا ببریم‏» و نیز با این اعتراف هرتصل که تلاش او براى تاسیس دولت ‏یهودى، یک برنامه استعمارى است، روشن‏تر مى‏گردد . (3)

پی نوشت:

1- یورى ایوانف، پیشین، ص 85 و 83، 45، 42/روژه گارودى، تاریخ یک ارتداد، پیشین، ص 275 و 42، 22

2- حمید احمدى، پیشین، ص 54- 49/ جان گوئیلگى، فلسطین واسرائیل‏رویارویى‏باعدالت، سهیلا ناصرى، ص 9

3- یورى ایوانف، پیشین، ص 85، 83، 45، 42/ روژه گارودى، تاریخ یک ارتداد، پیشین، ص 275، 42، 22




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 86 تیر 18 توسط فاطمه ایمانی | نظر

آرمان مذهبى یهود

یهودیان مدعى‏اند که خداوند در کتب دینى به آنان وعده داده است که روزى فرزندان و بازماندگان قوم برگزیده و در همان حال پراکنده یهود از سراسر جهان به دور کوه صهیون اورشلیم گرد مى‏آورد و آنان را براى همیشه ‏از آوارگى نجات مى‏دهد و در فلسطین ساکن مى‏کند . خداوند این وعده را توسط یک منجى الهى محقّق مى‏سازد . بنابراین، نتیجه مى‏گیرند، بازگشت‏ یهودیان به ارض موعود، یک آرمان مذهبى و حاکى از علاقه آنان به فلسطین و نیز نمایان‏گر تلاش یهودیان در همسان ‏سازى سرنوشت هم ‏کیشان است . (1)

در این زمینه، صهیونیست‏ها جایگاه مذهبى فلسطین یا سرزمین موعود را بسیار بالاتر از آنچه هست، نشان مى‏دهند و از آن بهره ‏بردارى سیاسى مى‏کنند، به گونه‏اى که ژنرال موشه دایان مى‏گوید: « اگر کتاب مقدس به ما تعلق دارد و اگر خود را به عنوان امّت دینى کتاب [مقدس] تلقى مى‏کنیم، بایستى تمامى سرزمین‏هاى کتاب مقدس را در تملک خویش داشته باشیم .» و به عقیده روژه گارودى، ایگال امیر به امر خداوند و گروه خود، یعنى جنگاوران اسرائیل، اسحاق رابین را ترور مى‏کند، زیرا رابین برخلاف عقاید دینى، در پى آن بود که بخشى از سرزمین موعود (کرانه غربى رود اردن) را به اعراب تسلیم کند . (2)

در پست بعدی نقد این عقیده را خواهم آورد، شما هم اگر نقدی بر این عقیده دارید بیان کنید تا دوستان خوب استفاده کنند ...

ادامه دارد...

پی نوشت ها:

1- یورى ‏ایوانف، پیشین، ص 88، 64، 36، / نیکیتینا، پیشین، ص 21

2- روژه گارودى، تاریخ یک ارتداد، پیشین، ص 36




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.